GPS моніторинг річкового транспортуКонтроль яхт, теплоходів, барж, моторних човнів, гідроциклів

Система GPS моніторингу об'єктів знайшла своє застосування і у сфері річкового транспорту. Можна виділити дві сфери застосування стеження за допомогою GPS-маячків. По-перше, стеження за приватними суднами (яхтами, моторними човнами, інше). Власник завжди знатиме, де його плав. засіб. Чи все в порядку, якщо не все, то де знаходиться об'єкт, де шукати. На ці питання відповідає система GPS контролю.

Друге основне застосування супутникових систем стеження на водному транспорті - це ефективніша диспетчеризація і контроль комерційних перевезень.

Капітан судна, як правило, завжди в курсі місцезнаходження свого корабля, адже сучасні транспортні і вантажні плавзасоби обладнані прогресивними системами навігації. Але навіть при такому розкладі складно уникнути "підводних каменів", адже диспетчер на суші повинен представляти ситуацію в цілому, а не окремі фрагменти. Але відсутність повноцінних відомостей не дозволяє співробітникам порту об'єктивно прогнозувати позиції і адекватно оцінювати обстановку.

GPSM - це система моніторингу вантажного і пасажирського транспорту, яка дозволяє максимально точно визначати місцезнаходження судна, а також розраховувати маршрут руху і передбачуваний час прибуття. Непередбачені обставини, такі як аварії, вимушені зупинки, злив пального фіксуються системою, а потім актуальна інформація в режимі реального часу передається в "надземну" диспетчерську. Оперативний вступ достовірних даних про нештатні ситуації і надзвичайні події дозволяє скласти вірне уявлення про реальний стан справ.

Результативність впровадження системи моніторингу транспорту (GPSM) :

  • Ефективний контроль над процесами вантаження і вивантаження;
  • Зміцнення трудової дисципліни;
  • Узгодженість робочих процесів;
  • Зведення до мінімуму простоїв під час вантаження/вивантаження;
  • Виявлення і припинення кримінальних випадків розкрадання палива;
  • Автоматизація і підвищення продуктивності технологічних процесів;
  • Посилення гарантій, стабільності і ділової відповідальності;
  • Підвищення контролю і якості обслуговування;
  • Постійний доступ до інформаційного масиву (аналізи, звіти, проекти);
  • Позитивний імідж компанії і відмінна бізнес-репутація.