Супутниковий моніторинг залізничної техніки за допомогою GPS маячкаСистема стеження Інтеллі і GPS/GSM термінали GPSM можуть успішно використовуватися не лише для моніторингу автомобільного, але і для контролю залізничної техніки.
Впровадження системи GPS моніторингу на транспорт залізничних ліній дозволяє вчинити: 1) відстежування витрати палива; 2) ефективнішу диспетчеризацію, підвищивши час цільового використання техніки.

 

Ви отримаєте таку інформацію:

  1. Усю статистику і актуальну інформацію по рівню палива у баках, спроби його зливу, заправки. Підключення датчика рівня палива дозволяє отримати ці дані.
  2. Об'єм використаного палива за допомогою датчика палива проточного типу, встановленого усередині каналу подання палива і на зворотньому шляху;

Оптимізація маршрутів :

  1. Відстежування місця розташування транспорту у будь-який момент часу
  2. Відображення положення на карті маршруту;
  3. Визначення пройденого шляху;
  4. Обчислення часу стоянок з включеним двигуном.

Бортова електромережа залізничного локомотиву має напругу, відмінну від 12 Вольт. Тому вимагається використати модифіковану версію GSM терміналу, розрахованого на напругу живлення 40-72 Вольти.

 

Види устаткування, що застосовуються для організації моніторингу локомотиву

Датчик рівня палива на тепловоз

У основу використання цього датчика ємнісного типу лежить рівневий метод, по якому визначається кількість палива у баку на початку і кінці робочого дня.

Як правило для трекерів GPSM не потрібні додаткові суматори, оскільки вони вже вбудовані в пристрій. У інших же системах потрібний суматор, який дозволяє підсумовувати дані від декількох датчиків в системі.

Установка датчика робиться урізуванням його в центрі верстати, або можлива установка двох датчиків, розташовуючи їх по діагоналі бака.

Ультразвукові датчики встановлюють в тих випадках, коли немає можливості встановити і використати датчики ємнісного типу.

 

Ультразвуковий датчик палива

Ультразвукові датчики в силу особливості принципу дії не вимагають урізування і переробки конструкції бака, датчик являється накладним і прикріпляється на дні бака.

Найбільш оптимальний варіант використання датчика форсунки. Він дозволяє отримувати миттєві дані про рівень палива, на відміну від ємнісних датчиків здатний виявити факт повільного зливу.

Наступний малюнок пояснює принцип дії цього датчика.

 

Використання системи дозволяє:

  1. Контролювати використання палива під час його експлуатації, максимально автоматизувати процес обліку;
  2. Вчасно відстежувати технічний стан залізничного транспорту, запобігаючи тим самим відмови агрегатів і систем, перевитрату палива;
  3. Раціоналізувати систему експлуатації локомотиву з урахуванням умов його використання;
  4. Підвищити безпеку руху шляхом оперативного моніторингу параметрів складу;
  5. Об'єктивніше оцінювати рівень підготовки машиністів;
  6. Підвищити дисципліну серед робочих бригад.
  7. Реально оцінювати міру завантаженості складів для ефективнішого використання ресурсів;
  8. Отримувати додатковий функціонал і додаткові функції системи виходячи з вимог кожного замовника.

Використання системи GPSM на відміну від ручних способів дає об'єктивнішу і незалежнішу інформацію.

Впровадження GPSM дає наступні економічні ефекти для підприємств

  1. зведення до нуля фактів крадійства палива (враховуючи масштаби проблеми, система окупається менш ніж за 1 місяць в даному випадку);
  2. нормування споживаного палива, зменшення його витрати за допомогою систем автоматизованого моніторингу;
  3. відстежування параметрів вузлів і агрегатів локомотиву, зменшення випадків поломки локомотиву;
  4. отримання інформації, що допомагає розробити раціональніші маршрути переміщення локомотивів і схем роботи, що дають більш високий коефіцієнт використання кожного окремо взятого складу.