За допомогою системи GPS-моніторингу можливо здійснювати контроль мотогодин. Контроль мотогодин здійснюється там, де ведеться контроль виконання роботи безпосередньо за часом роботи техніки, також виходячи з показника мотогодин ведеться списання палива.

Реалізувати цю функцію можливо декількома варіантами:

  1. Підключивши акустичний датчик запалення. Цей датчик дозволяє фактично оцінити заведений або заглушений двигун. Система GPSM проведе усі підрахунки і сформує необхідні звіти по запаленню.
    Акустичний датчик мотогодинника
  2. Контроль запалення без використання додаткових датчиків. Супутниковий GPSM-контроллер підключається аналоговим тригерним входом до будь-якого з штатних індикаторів роботи двигуна, а система моніторингу веде підрахунок мотогодин. Цей спосіб підключення найбільш популярний і не вимагає додаткових витрат на придбання датчиків мотогодин.

Контроль мотогодин агрегатів, контроль запалення і контроль оборотів двигуна використовується в комплексі з датчиками рівня палива для ефективного обліку палива, контролю зливів палива.