GPS-мониторинг прибиральної технікиОсновною статтею витрат при утриманні, обслуговуванні автодоріг є витрати на утримання автопарку. На таких підприємствах використовується наступна техніка: асфальторемонтна техніка, автобуси для перевезення робітників, машини для розпилення реагентів на дорожнє полотно, різного роду збиральні, підмітальні і поливні машини.

Первинні параметри і стан справ на підприємстві до впровадження системи GPSM.

Значна кількість техніки експлуатується в цілодобовому режимі. Проте, існує деяка кількість техніки, яка знаходиться на ремонті або законсервована.

Процес впровадження системи супутникового моніторингу і обліку палива GPSM.

На першому етапі обладнано 21 одиницю техніки. Встановлені високоточні датчики рівня палива Pro Sensor, супутникові термінали GPSM. Після установки усього устаткування, фахівці нашої компанії провели:

  1. Контрольні зливи і заправки техніки (для перевірки показників датчиків).
  2. Обладнаний диспетчерський пункт на підприємстві для контролю техніки, який працює через інтернет в режимі он-лайн.
  3. Навчений персонал підприємства для роботи з системою GPS-моніторингу транспорту.
  4. Керівництву компанії і відповідальним особам надано Андроїд додаток для доступу до системи з мобільного, для отримання оперативної інформації про хід виконання робіт в режимі реального часу.

GPS-контроль палива

Перші результати від впровадження системи GPSM :

По-перше, головним і найважливішим результатом впровадження системи стало виявлення недостачі палива в колосальному розмірі - 7388,4 літра.
Найбільші втрати палива виявлені на одному з автомобілів, що складало більше 410 літрів!
Загальна сума втрат за місяць виходячи з діючих цін на паливо на момент впровадження склала 125 602,8 грн. Це означає, що кожен місяць на підприємстві розкрадалося більше 125 000 гривень.
В абсолютних цифрах, впровадження системи привело до зниження витрати палива на 7,54 літра на мотогодину на кожній одиниці техніки. Це складає 2157 літрів палива в добу чистої економії.

Подальший аналіз маршрутів руху техніки показав абсолютну невідповідність маршрутних листів і реальних маршрутів за супутниковими даними. Усе це призводило до "недоливу" палива на заправках, зливу палива водіями, нецільовим списанням палива.

Крім того, виявлено списання палива по техніці, яка знаходилася в ремонті або резервації.

Результатом впровадження системи GPSM стало значне підвищення рентабельності усього підприємства, підвищення дисципліни, якості виконуваних робіт. Значна економія коштів підприємства і висока ефективність супутникового контролю і обліку палива привела до окупності системи GPSM менш ніж за 1 місяць.