Сьогодні мобільний зв'язок працює надійно і покриває усю територію країни. Тому з будь-яким водієм легко можна зв'язатися. Але чи зручно це? Моніторинг за допомогою GPS дає інші можливості.

Строго кажучи, звичайно, у справі бере участь не сама по собі GPS, а спеціальна програма, що використовує її можливості.

Чи треба додатково говорити про те, що експлуатація автомобільного транспорту у такому разі отримує у нашого підприємства риси, раніше властиві тільки аптеці: абсолютно точний вимір і повний контроль ситуації, під яким ми розуміємо в першу чергу, звичайно, контроль за обґрунтованим і раціональним витрачанням палива. Дійсно, вимір фактичної витрати палива важливий і потрібний, але якщо не спланувати маршрути і не знати точно і в деталях, як вони відпрацьовуються в процесі виконання планових завдань, то і в самому контролі втрачається сенс. Економічний, спрямований на оцінку собівартості надання транспортної послуги.

Коли фахівці з сучасних інформаційних технологій розмовляють між собою, то почувши цю бесіду, сторонній навряд чи щось розуміє. Адже раз у раз чуються різні незрозумілі слова, абревіатури, мовні звороти. Але у більшості випадків, пов'язаних із застосуванням сучасних інформаційних технологій, йдеться не про якісь абстрактні теоретичні моделі, а про дуже важливі для кожного з нас речі. Важливі і, кінець кінцем, досить прості і зрозумілі - треба тільки постаратися ретельно розібратися у всьому. Ось, наприклад "система GPS", "моніторинг транспорту" або "контроль витрати палива" - який між усіма цими словами зв'язок і як це може торкатися звичайнісінького рядового російського підприємця? Давайте розберемося не кваплячись.

Як GPS може впливати на контроль витрати палива

Про те, що з себе представляє ця сучасна інформаційна система, ми вже говорили вище. Нагадаємо, що її функція - визначення точних координат будь-кого, у тому числі об'єкту, що рухається. Зрозуміло, що у випадку з автотранспортом це дає дуже багаті можливості. І не лише для великих автотранспортних компаній, які зайняті перевезенням вантажів або пасажирів. Будь-яке підприємство, в якому є десяток одиниць транспорту, може за допомогою цієї системи істотно змінити порядок його використання і отримати істотну вигоду. Передусім - в частині контролю за витрачанням палива. Хоча сам по собі цей контроль складатиметься з двох етапів або напрямів роботи: моніторингу і власне контролю витрати палива.

Контроль палива

Строго кажучи, коли ми розглядали моніторинг транспорту, то і контролю палива вже торкнулися. Але про це варто поговорити особливо. Тому що в практиці російського бізнесу витрата, перевитрата, економія або розкрадання, все те, що входить в поняття контроль палива - надзвичайно популярна тема. Як же вона виглядає в умовах застосування GPS?

Та ніяк. Тому що закінчується. Немає більше ніяких можливостей щось приховати, перефразовувати, оформити неправильно для того, щоб енну кількість літрів занести в особистий доход тим або іншим способом.

Не вдаватимемося до технічних подробиць, пов'язаних з дією датчика витрати палива, передачею даних на центральний пункт системи і його подальшим відображенням в звітах, які ми вже згадували вище. В цілому ефект саме такий, як ми сказали вище: контроль палива знаходиться на повному і ефективному контролі менеджменту.

Отже, "система GPS моніторингу транспорту і контролю палива". Ми упевнені, що ви не лише добре розібралися в тому, що вона з себе представляє, але і замислилися: а чи не варто б і собі подумати про впровадження.
Так, вона коштує грошей. Але економить більше.

Так, вона вимагає наявності комп'ютера, фахівців для установки програмного забезпечення, його наладки, навчання персоналу відділу логістики. А що тепер ефективно може працювати без комп'ютерної підтримки? І чому ви думаєте про труднощі, з якими зіткнуться ваші фахівці в процесі навчання, а не про додаткові зручності і абсолютно новий рівень роботи після того, як вони освоять роботу з нею?

Так це ж на усі автомобілі треба ставити датчики витрати палива- це ж яка метушня! Повірте нашому досвіду: після того, як ви побачите вигоди застосування системи на двох-трьох досвідчених автомобілях, усі інші будуть обладнані в пожежному порядку. І потім, наявність датчика зробить підсумки роботи такої одиниці транспорту краще або гірше? Точність доставки по маршруту, час в дорозі і на погрузо-разгрузочних операціях, втрати в дорозі - справа не лише і не стільки у витраті палива. Рівень роботи логістичного ланцюжка стає іншим.

До речі, поцікавтеся, будь ласка, хто з ваших конкурентів вже поставив таку систему на свій транспорт?