У діяльності служб екстреного реагування (пожежні частини, швидка допомога, міліція, "МНС", служба газу, "СБУ", приватні охоронні фірми та ін.) вже досить давно ефективно використовується система супутникового контролю GPSM.

Використання системи GPSM в діяльності служб екстреного реагування дозволяє вирішувати наступні завдання:

  1. Ефективне управління автотранспортним парком. Можливість розподілу замовлень і маршрутів в режимі онлайн.
  2. Контроль переміщення транспортних засобів, відстежування маршрутів, швидкості і напряму руху, часу стоянки і т.д.
  3. Оперативне реагування на кожен виклик шляхом відправки на об'єкт найближчого вільного екіпажу. Ефективне і своєчасне надання невідкладної допомоги.
  4. Можливість опрацювання найбільш ефективного маршруту - наприклад, в об'їзд заторів.
  5. Можливість здійснення ефективного контролю спецтранспорту, працюючого за межами держави.
  6. Підвищена безпека членів екіпажа і клієнтів (хворих, потерпілих) під час руху і стоянки.

Система супутникового моніторингу і навігації GPSM дозволяє здійснити наступні дії:

Визначити найближчого до місця виклику екіпаж, орієнтовно розрахувати час прибуття і надання допомоги.

  1. Двосторонній зв'язок водія з диспетчером - не відволікає водія від управління транспортним засобом, дозволяє оперативно доводити інформацію до особового складу екіпажа.
  2. Установка системи контролю в центрі прийому викликів.
  3. Моніторинг температурного режиму - важливо при використанні в кареті "швидкої допомоги".
  4. Можливість ведення обліку робочого часу в режимі реального часу.
  5. Здійснення ефективного контролю над водієм - контроль дотримання швидкісного режиму, ПДД і т.д.
  6. Оперативне формування статистичної інформації про виїзди.